2013. december 26., csütörtök

Christmas is in progress

Hello Hello
Itt a nagy ünnep... Valójában igazán Karácsony ellenes vagyok, nem szeretem, több gonddal jár mint élvezettel -.-
Az első napot kapásból a sütés főzés tette ki... Basszus, egész nap, 3napon keresztül. Utálom. Aztán tegnap végre pihentem, ki se másztam az ágyból, az hiányzott volna még csak hogy bármit is csináljak.
Legalább animéztem *w* Úristen de rég volt már, hogy egy jót animéztem, de majdnem egész nap!! ( ゚▽゚)
Elkezdtem egy assuem ecchi animét NouCome a címe, igazából nagyon hosszú címe van, és ez is ore no anime amik általában iszonyat jók, ahogy ez is az *w* megnéztem azt a 6 részt ami kijött eddig.
Elolvastam a Horimiya legújabb lefordított fejezetét is, ritkán olvasok mangát is mostanában de ezt most megláttam és elolvastam. Jó volt, szeretemazt a mangát is, jó lenne belőle egy anime de nem bírnám elviselni ha 12részbe összecsapnák...
Aztán kerestem mást... A Diabolik Lovers lett a célpont, atyám megint rám tőrt a vámpír mánia... Vámpírokat akarok rajzolni, vámpírokról akarok írni aaaah ( ´ ▽ ` ) Vajon miért rajzolják ilyen helyesre az anime pasikat?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!444 Na igen, azt hiszem a táblámon a kövi egy vámpír lesz (*≧▽≦) Akarok még ilyen animét nézni, főleg vámpírosat, de már nem igen van(ToT)Most kipattannék az ágyból és ha tudnék jól rajzolni elkezdenék alkotni *w* Meg fogok tanulni rajzolni >< mangát rajzolok mire vége az egyetemnek.
Apropó egyetem...
Ami azt illeti tanulni még nem tanultam m(_ _)m Fránya vizsgák...Semmi kedvem hozzájuk :(
ÁÁÁh de volt jó dolog a múlthéten, majdnem el is felejtettem. Taliztam Miyával, vagy ezer éve nem láttam, így jól esett kicsit dumálni vele. Rájöttem, hogy az egyetem miatt sokmindenből kimaradok, és oké hogy barátok vagyunk, de valahogy már mégse úgy, és ez elszomorít, meg nem is voltunk sokat együtt mert sietnie kellett haza. Na mind1, kihasználtuk az időt. Bementünk az alexandrába ahol segítettünk egy nőnek is aki a fiának keresett Narutot, mivel a mangák össze voltak hányva a polcokon elég nehéz volt átnézni őket, sajnos nem is voltak első kötetetek így a hölgy se találta meg amit akart. Kész rémálom volt am, szegény mangák. Ez pénteken volt, nem jöttem haza mert még este is kicsit kimentünk Jucyval meg Rózival, akit szintén rég nem láttam, Pesten tanul a drága. Így ittunk egyet-kettőt. Aztán éjjel lekísértük a helyijáratra mi meg visszasétáltunk, ja az út kb fél óra volt :D Másnap találkoztam volna Reikoval de lemondta :(
Aztán itthon belefogtam a bakancslista megvalósításába, és tárám az első tétel februárban megvalósul O(≧∇≦)O Csak győzzem kivárni ép ésszel :D
A Miyával való találkozás arra is ráébresztett, hogy menyire elszoktam a Jrockos közegtől... A koliba egyetlen esélyem Zoli, akivel ritkán beszélek vagy találkozok, Yuu meg már annyira nem szereti, így azt ritkán hallgatunk együtt :(   Ez kicsit szomorú, imádom pedig... Mostanában újdonságokat se hallgattam... Ami még szomorúbb :/
Meg újabban elég sokat merengek a múlton, sok sok apróság jut eszembe... Kis emlékek, mindenkiről, mindenféléről... Ma is az MSN-ről beszéltünk barátnőmmel, hogy milyen jó is volt az mikor hajnalokig beszéltünk ott... Meg a MyVIP :D te jó ég, akkor még nem facezett minndenki és valahogy jobb is volt :D Szórakoztató, és mindenben benne voltál mert miért ne :D Aztán meg meg is lestem, már nem lehet belépni vagy regisztrálni, de az iwiw még működik :D És találtam érdekességeket :D

De ööö asszem ennyi elég lesz mert már így is lassan fél4 ^^ HE-HE ^^'
Oyasumi minna. Sayonara. Arigatou.
(ヾ(´・ω・`)いってらっちゃ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése