2014. január 24., péntek

Pastel goth


Üdv....

Az utóbbi napok internetezgetési közben rátaláltam egy stílusra amit tudtomon kívül "követtem". Elmélyültem a Pastel Goth világában.
Bár a hajszín nem fekszik nekem de 1-2 parókával megoldható ^^

Na a Pastel Gothról kívülről annyit vettem észre, hogy kedvelik a keresztes, csontos, denevéres mintákat - jééé épp az elmúlt 1-2 hónapban vettem ilyesmi cuccokat *w* Pont a héten egy keresztes kötött pulcsit, mikor Pesten voltam egy denevéres felsőt, szülinapom kedvéért egy keresztes harisnyát, és kinéztem egy denevéreset is *-* meg egy jó kis fekete-fehér felsőt bár azon egy koponya van ^^ azt hiszem mostantól csak ilyesmiket fogok venni *w* bár már egy jó ideje ezt teszem XD

Am rájöttem, hogy a SuG Takeruja is eléggé erre a stílusra hajaz *w* Imádom őt és a zenéjét.
Azt hiszem ha veszek egy bakancsot az még bele fog illeni a képbe *w*
Tetszik a stílus és újabban a boltok is tele vannak ilye cuccokkal bár én már régóta keresek ilyen és hasonló cuccokat így boldog vagyok,  hogy lehet kapni, bár ez azt jelenti, hogy mindenkinek ilyen cuccai lesznek -.- viszlát egyediség de minden az összeállításon múlik ugye ^^
Bár ez nem éppen a szó szoros értelmében vett Pastel goth de ez is a találatok közt szerepelt és alapvetően a haj pasztel színű (szürke) és megvan ami kell. De egy nagyon jó példakép *w* Lennék ilyen XD és a felső is nagyon bejövős *w*

Am stílus alapja a kissé dark-os ruhák keverve a cuki, pasztellszínűekkel. A legjellemzőbb kiegészítői a keresztek,unikornisok, denevérek, csontok, fekete macska. Elengedhetetlen hozzátartozója a halvány  rózsaszín, lila, kék illetve fehéres-szőke,általában hosszabb haj. A paróka is megteszi 1-1 alkalommal - részemről meg pláne mert megfogadtam h nem cseszem jobban szét a hajam újabb hajszínezőkkel és szőkítéssel...Ahogy elnéztem a stílus nem annyira egységes, nincsenek kötött szabályok. Egyedi lehetsz a tömegben de mégis közéjük tartozok... Így elég nehéz körülhatárolni a stílusba tartózókat mert az inga az egyik végből a másikba leng. És hogy mi a két "véglet" az egyik a világosabb, kissé lolitásabb, aranyosabb stílus, és a másik sötétebb, gothos stílus... Bár igazából ezt a stílust nem nevezném gothnak... Olvastam is pár "lázongó" bejegyzést erről a dologról, de tény ami tény ez inkább egy lolita ágazatra hajaz mint egy gothra...
A lényeg a lényeg... ha ezt a stílust követi valaki semmiképp se essen át a ló másik oldalára. Ne túlozzunk egyik stílus jegyeivel se, mert az uralkodó stílus átveszi a hatalmat és az már nem pastel goth lesz hanem valami teljesen más. És még: merjünk ismét kreatívak lenni, csak legyünk önmagunk ^^




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése