2013. december 20., péntek

Bakancslista - avagy amit még "fiatalon" meg akarok tenni...

Az utóbbi tanulással töltött heteimen jöttem csak rá hogy 'vészesen' öregszem. Csak pár hét és 21 leszek. Sok mindent nem tettem még meg amit életemben akartam így úgy döntöttem hogy szépen összeírom és megkezdem a dolgok megvalósítását.

Íme hát az ÉN bakancslistám az elkövetkezendő 4évre:
- Piercing!!!! Egyetlen egy pici spirál az alsó ajakba, csak ennyit kérek.
- Tetoválás. 2-3 biztos tervben van eddig, az orion öv a lábfejre, Aliceból ismert mondat akárhova, szárnyak!!
- Japánul tanulni!!! Régi vágyam és ha lesz rá pénzem és időm elkezdem.
- Rendesen megtanulni gitározni!!!!!
- Megnöveszteni a hajamat. Szép hosszú vörösre - bár az nem igen J-rockos :S de ez van, majd olyan Hizaki féle lesz :D
- Kirinyálni hogy megtanítsanak basszerozni. - az ügy már folyamatban van de játszani még mindig nem tudok  :D
- Végre egyszer idegesség nélkül énekelni közönség előtt.
- Begyűjteni a kedvenc mangáim.
- Megváltozni!! - ez a legnehezebb... Olyannak lenni mint aki régen voltam, de mégis újnak lenni, szeretnék egy őrült Jrockfan lenni aki közben csekélyen nőies és élvezi az életet. És közben a bunkó káromkodós énemet elhagyni.
- Elmenni COLDRAIN koncertre - most lesz európai turnéjuk de mivel Bécsnél közelebb nem jönnek így ezt ki kell hagynom :(
- Elmenni SuG koncira - ha lesz a közelben csak akkor persze.
- Elmenni GazettE koncira is... - remélhetőleg jönnek még a közelbe.
- Jó sok koncertre el szeretnék menni ameddig fiatal vagyok, nem akkor akarok bulizni folyton amikor már dolgozok meg minden. Valahogy el se tudom képzelni hogy dolgozok...
- Gyorsan lediplomázni. Ehhez tanulni kell és én sztem elég jól csinálom eddig. Nem leszek soha kitűnő tanuló, de nekem már az is elég lesz ha minden tárgyam elsőre meglesz.
- Egy rendes cp-t összehozni.
- Időt szánni a barátaimra.
- Elrendezni az életem és nem halogatni a dolgokat...
És amiről képtelen vagyok lemondani:
- Énekelni vagy gitározni egy bandában...

Azt hiszem hirtelen csak ennyi jutott eszembe. Elég lesz ezt is mind megvalósítani. Szorítsatok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése