2013. október 15., kedd

Példaképeim

( ゚▽゚)/コンバンハ

Kicsit mesélek a példaképemről vagy példaképeimről. Japán zene kedvelő emberként nekem is megvannak a kedvenceim akikre felnézek. Rögtön az első Maiko a Dazzle Vision énekesnője.
Imádom a hangját, és imádom a számait énekelni, bár az én hangom nem ér fel az övéhez ^^' Ő volt az egyik akinek a hatására egyre többet énekeltem és bár közönség előtt még mindig képtelen vagyok egyetlen egy jó hangot is kinyökögni de ha magamnak vagy a barátaimnak énekelek azt élvezem.... :D Akár az ő számait akár másét ^^

A következő kedvenc Jyou... Igazából sokáig ő volt az első, mivel ő volt az első VK énekesnő akit megismertem és az hogy egy full lányokból álló banda tagja volt nagyon érdekessé tette az egészet. Vágattam már szándékosan olyan hajat mint neki volt, és miután vörösre festettem a hajam mit ad isten neki is vörös haja lett, így ismét ugyan olyan hajunk volt, persze nekem is rövid volt :D de örültem neki, valahogy közelebb éreztem magamhoz :) Ez nagy ostobaság de na... :D Arról álmodtam, hogy olyan bandám lesz mint neki :)

Aztán ott van még a Yousei Teikoku énekesnője. Ő volt a második akit megismertem és megszerettem olyannyira hogy példaképemnek tekintsem. Csodás hangja és szép számai egyből elvarázsoltak. Nem mellesleg a stílusa is egészen bejövős :D Mindig is szerettem az általa gyakran használt fekete-piros színösszeállítást. :D

Mindhárom "lányban" van valami különleges, ami egyedivé és imádni valóvá teszi őket de azért a rajongásom nem csak feléjük irányul. Példaképként tudok felhozni fiúkat is akik a hangjukkal/tehetségükkel irigységet keltenek bennem...
Ilyen Ruki, akit szerintem már valahol említettem. Oda meg vissza vagyok a hangjától. A kedvenc gitárosom pedig Yuji a SuG-ból, főleg mert imádom a kék gitárját ami minden PV-ben feltűnik. Ezenkívül még szeretem Masatot a Coldrain énekesét. Oltári hangja van és ahogy üvölt *w* Szeretem az üvöltözős zenét és ős ezt megadja nekem :D Egyszer sikerült nekem is az egyik számuk egyik részét üvölteni és aaaawwwwww olyan fantasztikus élmény volt. Még nyáron BP-n koncert után sétáltunk a hídon és akkor énekelgettünk én mag minden erőmből üvöltöttem *w* Tegyük hozzá h nem voltam ideges mert ittam előtte kicsit meg a koncerthangulat nagyot dob a dolgon XD na mindegy :D Még így zárásnak annyit hogy nem kell lemásolni a kedvenceket csak elég azt érezni amit ők, azt a csodás érzést amit a zenélés nyújt, amit az éneklés adhat csak... Énekeljen mindenki szívből.

"Nagyon szeretek énekelni. Néha úgy gondolom, hogy milyen jó is lenne, ha egy éneklő géppé változnék. Nem éreznék többé semmit. Sem vágyat, sem féltékenységet. Egy olyan fantasztikus gép lennék, ami sose fáradna el, de ha lemondanék az érzelmekről, akkor már nem is tudnék énekelni. Fárasztó embernek lenni." - Nana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése