2013. október 21., hétfő

Merengjünk a múlton VOL.1

Ma valahogy nosztalgikus hangulatban vagyok. Eszembe jutott egy-két dolog... Sokat változtam azóta hogy Japán és Ázsia iránt érdeklődöm. Sok mindent köszönhetek a kontinensnek és főleg a kedvenc országomnak. Még egy-két jó jegyet is :D De ami a leginkább eszembe jutott az a SuG nevű banda... Szinte az életemet mentette meg Takeru, Chiyu. Yuji. Masato és Shinpei...
Volt egy nagyon rossz korszaka az életemnek és ha akkor sz ő vidám zenéjük és Takeruverhetetlen mosolya nincs én biztos egy más ember lennék. Takeru volt az aki miatt minden reggel képes voltam felkelni és élni az életemet. És még nem is akárhogy, boldog voltam. Ahányszor ránéztem mosolyogtam, ha meghallottam a hangját mosolyogtam. Több mint egy éven keresztül ő volt a "szerelmem", még ma is szeretem de máshogy... Nem az hogy kevésbé szeretném mint akkor, csak már van nála fontosabb ( ´ ▽ ` ) Még mindig az egyik legeslegkedvesebb énekes a számomra és még mindig ha hallom boldog leszek, de ma már alapból is tudok boldog lenni, és tudok nélküle élni. Mondjuk azért egy SuG koncertért még mindig nagyon oda lennék és ki nem hagynám és várom h kijöjjön végre az új albumuk ami nekik is egy új kezdet lesz és biztos nagyot fog ütni és szeretni fogom. Mindenképp megyek koncertre ha majd lehet :D
A SuG minden száma másképp hatott de mind ugyan azt érte nálam el... Ha szomorú vagy hallgasd őket!!! Ezt tudom tanácsolni. Remélem nem csak én szeretem így őket :D És másnak is ilyen örömet okoznak főleg nehéz időkben a számaik ♡ Hallgassátok  Gimme x Gimme-t ha ölelés kell. A Scheat-et ha nosztalgikus kedvetek van. A Vi-Vi-Vi-t ha sírnotok kell és a Love Scream Party-t ajánlom bulihoz vagy a Fat Inside Horror-t ha tombolnotok kell. Legyen bármilyen kedved ők jók ( ゚▽゚)
Nem mellesleg Takeru szerepel az egyik régi fanficemben amit ma találtam meg O(≧∇≦)O Régen sokat írtam, főleg órákon, meg rajzoltam is. Egyik barátnőm rendszeresen olvasta az írásaim és értékelte is meg követelte a folytatásokat ( ゚▽゚)

Emellett megtaláltam a Japán szótáramat is, amit én írogattam és bővítgettem... Régen valahogy többet foglalkoztam a japán nyelvvel, azt hiszem ismét nekiállok majd tanulgatni... Alig várom már hogy megtanuljak japánul meg gitározni és végezzek az egyetemmel :D Nem sokat kérek, csak ennyit :D
Azt hiszem még sokat kell tanulnom ezeken kívül is az életről(._.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése