2015. január 18., vasárnap

Borulnak a tervek ajajajaj

Üdv mindenkinek ^^ 

Sajnálatos módon a tavaszi MondoCon-t ki kell hagynunk barátommal. Helyette én megnézem őt a színpadon Székesfehérváron :)
Kicsit sajnálom a dolgot, már nagyon készültem :/ De így már biztos tökéletes lesz a cp ^^' rengeteg időm van megcsinálni. Csütörtökön megjött a 200 db tollam, én nagyon kevésnek tartom ezért fogok még rendelni...
Remélem nem bánom meg ezt a döntésem ^^' De mivel egyedül cp-ztünk volna ezért nem akartam egyedül semmiképp, amúgy sem szeretek egyedül conozni... Így ha ő nem akkor én sem. Hát akkor marad a nyár. Találkozunk a nyári conon ^^ Ha lesz...

Addig is majd a cp készítgetéseket dokumentálom majd itt :3 Annak ellenére is, hogy részben titkos a project, sokan nem járnak ide, így olyan mintha el se árulnám :'D

2 megjegyzés:

  1. Ami késik, az nem múlik! :)

    Egyébként a Tervezett cikkeidet mikor akarod megcsinálni? XD Én pl a Ebay gyorstalpaló és a Horgolt apróságok érdekelnének! *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebayeset hamarosan :) Párszor gondoltam már hogy megírom, de még nem volt türelmem :D Ahogy újabban blogolni és kutakodni se :D Ahogy te is mondtad ami késik nem múlik ;)

      Törlés