2014. február 24., hétfő

The end

Gondoltam kicsit folytatom a történetem mivel elég rég nem írtam, az eddigi részleteket itt megtaláljátok: part 1, part 2part 3 

Anno valahol itt hagyhattam abba:

- De... - kezdte újra
- Nincs több kifogás - vágtam közbe, majd megragadtam az arcát és meg csókoltam.
Ahogy az ajkaink összeértek döbbenet ült ki az arcára. A falhoz szorítottam.
- Csukd be a szemed. - súgtam neki, majd újra megcsókoltam...
Elengedtem ajkait és a döbbent arcára néztem. Kezét az ajkaihoz emelte és elvörösödött. Rámosolyogtam, majd megfogtam az egyik kezét, míg másik kezem az arcához simítottam.
- Nem tudod milyen az ha én valakit igazán szeretek. - mondtam - Ígérem boldoggá teszlek.
- Ez... nem vicces... - motyogta.
- Nem viccelek - és egy csókot nyomtam a homlokára. - Olyan édes vagy.... Szeretlek - súgtam a fülébe. - Szeretlek - ismételtem meg miközben magamhoz szorítottam. 
Éreztem minden egyes szívverését, ahogy minél közelebb került hozzám a szíve, a szívem egyre hevesebben vert.
- Olyan jó érzés -  mondtam miközben a hajába túrtam. - Kérlek maradj mindig velem...
Ahogy ezt kimondtam a hátamba kapaszkodott és gyengéden szorított.
- Ígérd meg... -kezdte - ígérd meg, hogy mindig velem leszel.
Meglepődtem, elmosolyodtam majd megsimogattam a fejét.
- Ígérem...

VÉGEEEEEE
m(._.)mアリガト

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése