2014. október 1., szerda

Ami lényeges eddig történt velem....


Sziasztok.



Mivel ritkán írok ide, ezért gondoltam most egy kis összefoglalót dobok ki arról hogy nyár eleje/közepe óta milyen is az élet...
Sok mindent terveztem a bloggal tenni, de nem tettem, nem hajtott semmi előre. Kevés (szinte semmi) visszajelzés, idő és kedvhiány... Találnék még okot, de nem akarok... Ami a nyaramat illeti elég rövid volt, semmire nem volt úgy igazán időm. A nyár vége érdekesebb ugyanis táborba voltam. Alkotó táborba. Ahol egy napot a kínai festészetnek szenteltünk. Minden eszköz amivel dolgoztunk és minden, még az oktató is Kínából származott. Nagyon kedvesek voltak és egész jól is ment :D
Bár másnak a normális festés sehogy se jött össze :'D a tájkép nem megy :'D Borzalmas volt :D de a szobrászat igazán tetszett, ki is állítják őket a Zsolnay -negyedben, itt Pécsen :)

Aztán beköltöztem a koliba, újabb év az egyetemen, bár egyenlőre elég laza, így látok esélyt arra, hogy kicsit időt szánjak pár hobbimra... Most pl horgolni tanulok, majd varrni is fogok újra, csak össze kell szednem magam... Ha jól megy a dolog és legyártottam pár művet akkor talán el is adom őket. Nem nagy pénzekért, csak épp annyira, hogy mindenki jól járjon. Szeretnék pónikat gyártani, cukik, csak meg kell találnom erre a legmegfelelőbb módszert... Remélem lesz rá igény, ha már az időmet erre használom (am is unatkoznék).

Marha nagy plusz mert itt jön a conos terv. Most ősszel nem jutok ki (ahogy télen se) de tavaszra már meg is van a terv ami egyenlőre top secret mert ilyen cp-t még egyszer se láttam és nem szeretném, ha más is ilyet csinálna épp akkor mikor én. Annyit viszont elmondok, hogy egy általam imádott karakter és a barátommal ez az első közös cp-nk lesz és még rengeteget tervezünk *w* Remélem sok conra eljutunk még, hogy mindet megvalósítsuk. És nem érdekel, hogy épp aktuális anime legyen, Sok mindent megcsinálunk, nem számít mikor is az anime. A cp-ről meg majd ha kész lesz és már nincs sok conig, akkor teszek fel képeket (hogyan miből mennyi idő alatt készült).

Oh és ma termékeny kedvemben vagyok így szerint lesznek még itt bejegyzések :D Rákattantam a youtube-ra és összegyűjtöttem pár karakter make up-ot is :)

Addig is viszont látásra, és ha bármit is szeretnétek akkor kérlek jelezzetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése