2013. november 6., szerda

Big NEWS!!!!!

Na jó nem :D

(^-^*)/コンチャ!

Minna-san!!! Ismét új hát van. és annak is már a közepe ( ゚▽゚) Öhm izé... Na a lényeg a lényeg, ez a hetem baromi zsúfolt, egy nap kivételével (tegnap) minden nap ZH OMG!!!! Ami annyit tesz, hogy egyen már túl vagyok de ma is lesz egy >< De tegnap este nem volt kedvem tanulni így hangulatosabbá tettem  szobám ^^
 Végre nem egy üres fehér fal köszön vissza rám, mikor felnézek a monitorról :D Meg am sincs szobatársam akinek el kellene viselnie a hülyeségeim :D
Ja igen... Szobatársam múlt héten kiköltözött, nem tetszett neki a koli állítólag, vagy lehet, hogy csak engem nem viselt el... Sosem tudom már meg.
Ja szurkoljatok a ZH-mhoz ^^
Am ezt a kis dekorálást majd tovább fogom folytatni amint lesz megint annyi időm és kedvem akkor rajzolok még valamit, és ha sokáig egyedül leszek szobába akk talán az egész fal ilyen lesz... Jó lenne ^^ Am élvezem a kolit. Tök jó így is. Azt csinálok amit akarok, olyan zenét hallgatok amilyet akarok, olyan hangosan amilyen hangosan csak lehet (és hogy ne zavarja a szomszédokat) és gitározhatok is *w* Legalábbis tehetném, ha lenne időm(._.)

Oh apropó. Akárhogy is szidom ezt a hetet, azért jó volt. Hétfőn elmentem vásárolni. Kinéztem egy magassarkút (bár imádom a J-rockot a bakancsokat meg az egyéb dolgokat, elegánsan is lehet valaki jrocker, vegyük az Exist Trace Miko-ját, aranyos pofi, szép hosszú sötét göndör haj... Jó régen ő is olyan volt mint egy "pasi". De ma már nagyon szép, akkor az volt, de most olyan csajosan, és jól is áll neki + az össze olyan fiú akit ismerek és szereti az együttest odáig van a csajért és meg is értem őket.) 
De most térjünk vissza rám ^^ Szal vettem a cipőt ugye ééééés egyszer talán említettem, hogy akarok Chiyus pulcsit *w* Naaaaaa szóval az van hogy találtam egy pulcsit, ami fekete-fehér csíkos és kicsit olyan mint Chiyu-é, meg is vettem elhihetitek, mivel akciósan 1300(!!!) volt az Árkádba egy kis üzletbe. Túlzás azt mondani mégiscsak, hogy Chiyu-s de jól áll és mikor belebújtam úgy éreztem, mintha egy pillanatra ő lehetnék *w* Fantasztikus élmény volt *w* Lőttem is másnap reggel pár képet. Am először azt hittem rá, hogy sál... Mert nincs ujja...Inkább csak ilyen poncsó szerű. De nem hagyhattam ott miután benéztem a tükörbe megszerettem. 
Mostantól ilyesmiket veszek majd, eldöntöttem. 
Ugye múlthétvégén japánkertbe jártam, készül ott is 1-2 kép. Amin látszik is a múltheti szerzeményem 2 darabja is, egy szoknya és egy póló :D

I love J-Rock sráááácok *w*
Remélem következő Japánkertes képem már Japánban készül *w* De azért Siófokra is visszatérek azért, hogy még pár ilyen képet készíthessünk, mert szeretném látni úgy is a tavat, hogy halak úsznak benne. Koi illene oda a legjobban :D 
Nekem is majd egyszer lesz egy saját ki japánom az udvarba, de talán még a ház is az lesz... De legjobb lenne az egész Japánban ( ´∀`)

Legyetek jók és élvezzétek az életet ameddig még lehet, ne hagyjatok mindent holnapra és legyen veletek a zene ( ゚▽゚)/

(* ̄▽ ̄)ノ~~ マタネー♪

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése