2013. szeptember 30., hétfő

OMG SCHOOL

(*≧▽≦)オハツでっす♪

No ahogy megy az idő (és fogy is, no meg a pénz is) úgy alakul a koleszos életem... alakul a szoba :D Elég animés...  Bár nem annyira mint a mellékelt kép, még otthon se hasonlít a szobám :) majd egyszer talán :D Mikor sok pénzem lesz és barátommal szépen saját házat veszünk és ott éldegélünk... :D de jó is lesz :D Főleg h támogatja az animés berendezés ötletét *w* De kell majd egy Visual Kei szoba XD ott lesznek a gitárjaink... Ja igen barátom basszerozik ^^ És én is fogok hamarosan tanulni ha lesz egy kis időm és még Kaz is ráér *w* Kircsi lesz ^^
Ooooh és mostanában megint Odaát-ot nézek XD
Éssss szombaton irány pest... Go con, bár csak a bejáratig és csak pár mangáért megyek de remélem találkozok pár szeretett ismerőssel, nagyon örülnék ^^ Sok ember (max 3-4) van akivel csak ott és csak akkor tudok találkozni ezért is örülnék neki ha lenne kint ismerős/szeretett ember. Előtte levő éjszakára animézés van betervezve (WataMote)... Meg még vannak elmaradások :D
Múlt hét óta ismét beszélek egyik régi VK-s ismerősömmel *w* olyan jó ^^ miatta szoktam rá a Twitter-re :D Meg az is jó hogy még nem feledkezett meg rólam, mert mindig azt hittem, hogy már azt se tudja ki vagyok és életemben először a hangját is hallottam XD Jó érzés mikor az emberre rátalálnak a régi barátok... Akkor olyan mintha igen is számítana és fontos lenne, mert ez valószínűleg így is van... AZ emberek képesek szeretni,  remélem ha egyszer zenélésre szánom el magam engem és a bandámat is szeretni fogják... Jó lenne... Meg maga a banda is... 
Erről eszembe jut, az hogy most hétvégén volt a theGazette koncert amire nem tudtam menni de már előtte is annyi megható és szép és elgondolkodtató történetet olvastam róla... Szinte könnybe lábadt a szemem mikor a kerekesszékes lányról olvastam akit betoltak az első sorba a kedvence elé, vagy az hogy egy rajongó kérlelte a többieket h rendesen viselkedjenek mert nem akar szomorúságot látni ismét a tagok arcán... Szívesen mentem volna én is de drága egy ilyen külföldi koncert és én így továbbra is bízom abban, hogy most jó élményekkel lettek gazdagabbak a srácok és legközelebb ide is benéznek...
Szeretnék én is hasonló bandát... De ameddig ez nem jön össze addig igyekszem fejlődni és ezt veletek megosztani ha éppen arra érdemes.... A viszont látásra. 

(^ _ ^)/~~サヨナラ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése